Illalla käytiin taas näyttelytottumus treeneissä Köykkyrissä ja samalla lenkkeilemässä.
Koiria ei tällä kertaa tainnut olla kuin ehkä kymmenen. Kesäloma kai vetää porukat muualle. No, jospa ensi kerralla olisi sitten enemmän.
Sää ei ole ollut mikään paras mahdollinen, välillä vähän sateinen. Nitan pesin illanpäälle harjauksineen jonka jälkeen myös tassukarvat leikkelin. Nyt on puhdas koira. :)

...kukkaistyttö...

Poppis

Pesun jälkeen, kuivausta ennen. :D

Kommentit